HTML

Mađarica zágrábi kalandjai

Friss topikok

Címkék

Gyors helyzetjelentés

2012.10.20. 16:45 madjarica

Szóval, élek még. Sőt. :) Most már mondhatom, belerázódtam az itteni életbe, felvettem Zágráb ritmusát. Bár lehet, a hétvégén az átlag ritmusnál kicsit gyorsabb is voltam. Kihasználtam, hogy akkor még nem kezdődtek az előadások, és egyelőre a munkahelyemen sem kaptam komolyabb feladatot. Tehát kis társasági életet éltem. 3 nap alatt öt helyen jártam, öt különböző (egymáshoz még véletlen sem hasonlítható) zenei stílussal. Voltam tamburabulin, fenszi, öltönyös, számomra be nem azonosítható stílusú koncertesten, onnan át egy rockklub megnyitójára, ahol egyáltalán nem rockzene ment, majd másnap egy igazi rockkoncerten, utána pedig exyurockot játszottak. Élőben. :) És mindegyik tetszett.

Vasárnap még ellátogattam a Vitafestre, ez tulajdonképpen egy ún. "egészségfesztivál". Lehetett vásárolni mindenféle drága dolgot, vércukrot méretni stb., és egyéb jóságokat. Persze semmiféle szénhidrátcsökkentett, cukormentes vagy egyéb dolog NINCS, nem létezik náluk. Schobert Norbit még hírből sem ismerik, szegények. :D És szegény itt tanuló magyar lányok, csak a burek marad. :) 

Ez a hétvége is igen mozgalmasnak ígérkezik, ugyanis megérkezett Lívi és Bori, és nagyon jó az idő is. Ma ujjatlan ruhában kávéztunk a "špicán". Lehet, nemsokára képek is lesznek. :) A lányok kidőltek, hajnalban indult a vonat, amíg fel nem ébrednek, pótolom az elmaradásomat az írással. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://madjarica.blog.hu/api/trackback/id/tr734856408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása