HTML

Mađarica zágrábi kalandjai

Friss topikok

Címkék

Zágrábi lakosztályom

2012.10.05. 21:33 madjarica

És hogy kellene egy ilyen blogot kezdeni? Gondoltam, kötőszóval, csakhogy mindenki lássa: LEHET a magyar nyelvben mondatot kötőszóval kezdeni. :) De ez a blog nem, vagyis csak kis mértékben fog nyelvészetről szólni, inkább zágrábi létem néhány kis részletét fogom itt dokumentálni. 4 napja vagyok itt, de minden napról 4-5 blogbejegyzést is tudnék írni. Elsőként, gondoltam, azt mutatom meg, hol is "egzisztálok" én. 

Zágráb második legnagyobb egyetemi kollégiumának 7-es pavilonjában, az 509-es ajtó mögött van a lakosztályom. A 2007-es kollégiumhoz képest ez tényleg lakosztály. :) Egyedül vagyok egy egyágyas szobában, és a kis szobámat már úgy belaktam, mintha itt élnék 17 éve. Hogy a beköltözéskor mennyire volt koszos, arról nem szeretnék sokat írni, hiszen az én figyelmem már az első találkozásunkkor is az erkélyajtóra irányult, ugyanis a lehúzott redőnyök ellenére is tudtam: Igen, nekem lesz egy saját erkélyem. (De ennek majd szentelek egy külön bejegyzést:)

Addig csak álljon itt egy szép naplementés kép:

Fénykép0378.jpg

Szóval, felcammogunk a 7. pavilon 5. emeletére (igazából 6., mert magasföldszintes), elfordulunk balra, és a jobb kondiban lévők a folyosó végéig ki is liheghetik magukat. Itt található az én szobán, az 509-es. Belépünk, egy többfunkciós előszoba fogad. (Itt a fogas, a nagytükör...)

Fénykép0382.jpg

.... a gardrób (lásd balra), és egyben a konyha is. Az eddig konyhámhoz képest meglehetősen..khm... szerény, de kávéfőző van, amúgy meg kinek kell Zágrábban konyha, ha van iksicája. (Szintén külön bejegyzés :)

Fénykép0384.jpg

Innen lépünk be szeretett szobámba (csak az alliteráció kedvéért), ahol rögtön megakad a szemünk a kiváló ízlésről tanúskodó függönyökön. :) Melyeket egyébként egy turkálóban sikerült beszereznem, és rajzszöggel vannak felhelyezve (kulisszatitok) :)

Fénykép0387.jpg

Balra a könyvespolc és a "fürdőszobapolc":

Fénykép0385.jpg

Majd a kedvenc részem az erkély után, ahol az internet is van, meg a Marianntól lopott ötlet: az ikeás tányéralátét mint fülbevalótartó, Keresztlányom fényképe, a kedvenc tavalyi nulladikosaimtól kapott celluxtépő (az a magassarkú cipő:), és a Cvjetni trgön beszerzett díszparadicsomom. :)

Fénykép0386.jpg

Az ágyam + néhány fénykép néhány fontos emberről és fontos pillanatról.

Fénykép0388.jpg

Egy nagy probléma: a cipők... Sajnos még mindig a gardrób mélyén hevernek az ikeás papírdobozokban, de még nem találtam meg nekik a megfelelő helyet. Legalább olyan gondossággal szeretném őket elhelyezni, mint ahogy a szobámat ilyen szépre berendeztem. Ugye egyetértetek? :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://madjarica.blog.hu/api/trackback/id/tr354822217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legyezős Lucy 2012.10.07. 13:32:42

:)

A vendégek miatt még jól jöhet a konyha, nemcsak a kávéfőző. :)

madjarica 2012.10.09. 15:53:02

@Legyezős Lucy: :) A vendégeket szeretettel várom, de főzni nem tudok rájuk sajnos, egyelőre csak teát és kávét. Meg zacskós levest. :)
süti beállítások módosítása